niedziela, 21 grudnia 2014

One shot Dziecko to nie problem cz3.

Violetta 
Wchodzimy do domu a tam ujrzeliśmy Amelkę bawiącą się grzecznie z Fran
zamarłam. Dzwoniła do mnie i powiedziała że coś się jej stało, to przyjeżdżam jak najszybciej a tu co widzę uśmiechnięto ją od ucha do uch. Uduszę kiedyś te dziecko ciekawe co mi powie, co się takiego stało.
-Mamo już jesteś - zawołała Amelka i chciała się do mnie przytulić ale ja ją odepchnęłam
-Amelka co było tak ważnego i co się takiego stało że do mnie tyle razy dzwoniłaś, a ja jak głupia się o ciebie bałam że coś ci się stało, bo ci uwierzyłam.
-Mamusiu bo się stało. Stęskniłam się za tobą. I tu zmiękłam i ją wzięłam na rączki i ją przytuliłam Fran w tym czasie wyszła, a Amelka zaczęła mnie ciągnąć do swojego pokoju, a ja tylko zdążyłam do Leona krzyknąć
-Leoś rozgość się zaraz do ciebie przyjdę
-Ok
Amelka 
Przed kolacją mi nie wyszło go się pozbyć, to teraz na pewno mi się uda tylko teraz trzeba uderzyć w inny punkt
-Mamo, bo mi się nie podoba ten pan Leon
-A to dlaczego?
-Bo on mnie nie lubi sam mi to powiedział, i chce się mnie pozbyć, żeby mieć ciebie tylko dla siebie.
-Amelka co ty gadasz? Leon nigdy by tak nie powiedział- nie mogłam w to uwierzyć
-Mamo czy cie kiedyś okłamałam 
-Nie 
-To po co bym miała teraz kłamać
-Dobrze wierzę ci córeczko, zerwę z nim za raz ty jesteś dla mnie najważniejsza.-powiedziałam i zeszłam na dół do Leona 
-Leon musimy porozmawiać powiedziałam schodząc ze schodów.
-Tak kochanie - odpowiedział Leon wstając z kanapy 
-Dowiedziałam się prawdy jaki jesteś naprawdę i że nie lubisz Amelki i chcesz się jej pozbyć. Nie chce być z kimś takim jak ty.
-Po pierwsze ja nic takiego nie mówiłem. Po drugie ty ze mną zrywasz?
-Nie wypieraj się Leon, tak z nami koniec.-ciężko mi to było powiedzieć, ale dla dobra Amelki zrobię wszystko
-Jeśli mi nie ufasz, to masz racje lepiej jak się rozstaniemy-powiedziałem i wyszedłem trzaskają drzwiami. 
Leon
Co ta mała znów wymyśliła, ona chciała od początku się mnie pozbyć. I doszła do swojego celu, tylko jak ja wytrzymam bez Violetty ja ją kocham i tą małą cwaniarę też bym mógł pokochać.
Amelka 
Usłyszałam jak zamykają się drzwi z hukiem od razu zeszłam na dół i zobaczyłam mamę na kanapie która płacze. Podeszłam do niej i ja przytuliłam 
-Mamo, co się stało?
-Zerwałam z Leonem, chodź go kocham
-Mamusiu dobrze zrobiłaś i znajdziesz sobie innego fajnego mężczyznę.
-Masz rację córeczko, chodź zrobimy coś do jedzenia.
Amelka
O TAK! Jestem wielka pozbyłam się pana Leona, teraz już nie będzie mi zagrażał.
Następny dzień 
Violetta 
Wczorajszy cały dzień spędziłam na zabawie z Amelką. Odprowadziłam ją do przedszkola, a sam pojechałam do pracy zasiadłam za biurkiem i zaczęłam wykonywać swoją pracę 
Kilka dninpóźniej 
Violetta 
Z Leonem rozmawiam tylko o pracy i po za tym unikamy się, wiem tylko 
tyle że nie ma nikogo. Ale ja za nim tęsknie i to bardzo, nie wiem czy dobrze zrobiłam z nim zrywając.
Kocham go, i nie umiem o nim zapomnieć. 
Amelka
Chyba źle zrobiłam pozbywają się pana Leona, mama ciągle chodzi smutna i zamyślona. Musze jakoś ich ze sobą połączyć, tylko jak? 
Wiem mam już plan tylko mama nie może zobaczyć, że mnie w domu nie będzię. Dobra mniemy nadzieje że mi się uda.
C.D.N
Hej tu ja Madzia przychodze do was z kolejną częścią One Shota mam nadzieje że wam się podoba. Przepraszam za błędy.

12 Komentarzy =next jeśli ich nie będzię, nie będzię kolejnej części Madzia

13 komentarzy:

  1. cudowny!
    boski!
    zaczepisty!
    grr... Amelka
    na całe szczęście chce ich znów połączyć
    czekam na next :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudny ♥
    Amelka jest grrr... ;/
    Jak mogła Leona nie pokochać?! I tak skłamać?! ;o
    A Viola nie zaufała Leonowi :c
    Mam nadzieję, że jakoś się zejdą <333
    Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zapraszam do mnie na pierwsza część One Shota
    http://moja-historia-violetta-i-leon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ekstra nie mogę się doczekać następnej części

    OdpowiedzUsuń
  5. cudny
    boski
    świetny
    czekam na kolejną część :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super os czekam na kolejny !

    OdpowiedzUsuń
  7. Super już nie moge doczekać się kolejnej części.
    Ana V.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mi się podoba! :3

    OdpowiedzUsuń